Swietłana Karimowa - Mistrzowie Sztuki Szkatuły w konkursie Artysta Miesiąca



Projekty Swietłany Karimowej znane są w świecie artystycznym - Artystka z sukcesami bierze udział w międzynarodowych konkursach i wystawach. Jesteśmy zaszczyceni, iż wzięła udział w naszym projekcie "Naszyjnik dla Panny Młodej- biżuteria ślubna".






Na wystawie  wyróżniono - ex aequo - pięciu Mistrzów Sztuki Szkatuły . Oto naszyjnik Swietłany, który zachwycił  Jury na wystawie:


Swietłana Karimowa / Светлана Каримова


Zapraszam do zapoznania się z twórczością Mistrzyni:


pseudonim Artystyczny: Swietłana Karimowa
okolice, gdzie można Artystę spotkać: Jestem ze Słupska

Artystka o swojej twórczości: "Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się bardzo dawno, wtedy, kiedy ciocia nauczyła mnie haftować i robić na szydełku. Później, za pomocą czasopism, nauczyłam się pleść makramę i robić biżuterię koralikową. Moje pierwsze prace były troszkę nieostrożne i niechlujne. Nadal mam przy sobie swoją pierwszą makramową torebkę na kosmetyki. Bardzo kocham swoje zajęcie za to, że pozwala ono robić unikatowe rzeczy, których nie spotka się w zwykłych sklepach. Podoba mi się, że moje prace przynoszą radość ich właścicielom. Moja biżuteria i akcesoria niejednokrotnie uczestniczyły w konkursach międzynarodowych, zajmowały różne miejsca i były prezentowane na wystawach w Słupsku, Kijowie, Hamburgu i Milwaukee. Sprzedaję swoje prace latem na Jarmarku Gryfitów w Słupsku, można też zamówić je bezpośrednio u mnie lub przez maila. I już niedługo otworzę sklep na etsy.com Prowadzę też warsztaty w słupskim MCK-u albo poza Słupskiem – na zaproszenie, z których uczniowie zawsze wychodzą zadowoleni".

Ulubiona technika tworzenia/ materiały: "Najbardziej lubię mieszać różne techniki, jak, na przykład, makrama lub szydełko, z koralikami. W swoich pracach staram się używać tylko materiały najwyższej jakości, ale czasem niektóre prace po prostu wymagają „krzywizny” drobnych chińskich koralików".

Chcę się nauczyć: "Staram się nie stać w miejscu, dlatego uczę się nowych technik. Na przykład teraz uczę się robić frywolitki. Mam też w planach opanowanie wire-wrapping i koronki klockowej".

Link do strony Artystki na FB: https://www.facebook.com/profile.php?id=100003234586341&ref=tn_tnmn 
Link do bloga lub strony internetowej:http://skarbyrekodziela.blogspot.com/ 
Link do sklepu internetowego/ adres, gdzie można kupić Jej prace: e-mail: swetlana.karimowa@o2.pl 


Swietłana została poproszona o zaprezentowanie jednej ze swoich pierwszych prac. Oto wspomniana kosmetyczka:





 Prace, z których jest baaaaardzo dumna: 


Swietłana Karimowa / Светлана Каримова

Swietłana Karimowa / Светлана Каримова

Swietłana Karimowa / Светлана Каримова

Swietłana Karimowa / Светлана Каримова

Swietłana Karimowa / Светлана Каримова



 skórzana bransoleta:


Swietłana Karimowa / Светлана Каримова


 Koraliki w połączeniu z makramą i materiałowymi kwiatami: 

Swietłana Karimowa / Светлана Каримова


Co jeszcze zaintrygowało Sztuki Szkatułę na stronach Swietłany?

Instrukcja / tutorial przygotowany przez Swietłanę : Oglala. Krok po kroku.
Jeśli chcecie zrobić piękny naszyjnik,  skorzystajcie z porad Swietłany: http://skarbyrekodziela.blogspot.com/2011/11/oglala-krok-po-kroku.html




 





Inne prace Swietłany, które chce się mieć i nosić :)



Komentarze